راسا الکتریک

شرکت راسا الکتریک فیدار پویان راسا الکتریک
با توجه به نیاز مبرم در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی فکر در ایران عوامل این مجموعه با این اندیشه به بازارهای رقابتی امروزه مجدد در ایران آماده و تمام توان و انرژی خود را به کار و تامین قطعات و خدمات از تمام ظرفیتهای خود بهره برده و جوابگوی نیاز مردم عزیز ایران زمین باشند.
شرکت راسا الکتریک با کادری مجرب و توانا همه عزم خود را جزم کرده بهترین شبکه گارانتی را در ایران بنا نهاده و بستر راحتی و آرامش مردم را فراهم کند این شرکت در سال ۱۴۰۰ با ثبت این برند و همچنین به علت اینکه تنها نماینده انحصاری برند فقط در ایران میباشد که توانسته در کسری از زمان در اکثر شهرستان و استان های ایران نماینده خدمات پس از فروش گذاشته و قراردادهای خود را بسته و آماده خدمات و سرویس دهی به مصرف کنندگان این برند باشد در ضمن اینکه این شرکت با توجه به سیاست های کاری خود و به روز بودن با اختصاص وبسایت تفکر سرویس شبکه گارانتی نوین و مجازی پهنای تمام هستی در اختیار مصرف کننده ها گذاشته است کیفیت محصولات یک مورد لازم است حتی برندهای تراز اول دنیا اما کافی نیست پس برای کفایت این کار بایستی گارانتی داشته باشد امروزه در دنیای متنوع محصولات خانگی هرچند که کیفیت محصولات بالا باشد اما باز گارانتی از واجبات بوده و پشتیبانی محصول خواهد بود بنابراین دو چیز جدا از هم نخواهد بود یعنی کیفیت در کنار گارانتی یک محصول کامل و جامع در بازار خواهد بود.
گارانتی چیست؟
پشتیبان فنی هر محصول از بابت تامین قطعه مورد نظر و دارای گارانتی در مدت زمان تعیین شده از نظر شرکت تامین کننده گارانتی گفته می‌شود و همچنین خدمات ارائه شده تحت قوانین مورد تایید حمایت از مصرف کننده می باشد ظاهر محصول و یا قطعات مصرفی و همچنین قطعاتی که مورد فنی نداشته باشد یعنی اینکه فنی از نظر موتوری دستگاه بوده چون که در تمام برند ها و نحوه خدمات گارانتی فقط برای قسمت فنی و موتوری دستگاه بوده است.
چگونگی ثبت و فعال کردن گارانتی
خریدار محترم محصولات فکر آلمان با در دست داشتن کارت گارانتی و فاکتور خرید خود با مراجعه به وب سایت فکر سرویس در قسمت ۱۰۹ ثبت گارانتی پروفایل مخصوص مشتری باز خواهد شد به طوری که با وارد کردن مشخصات فردی کد ملی نام نام خانوادگی شماره موبایل جنسیت استان شهرستان و سپس شماره خرید شماره روی کارت گارانتی که به صورت عدد و حروف انگلیسی می باشد و در ادامه به تایید مربوط به قسمت مشکی رنگ یعنی اسکراچ روی موتوری می‌توانید گارانتی خود را ثبت کنید در پایان با آمدن پیامک برای مشتری که نشان دهنده تثبیت گاندی و ثبت نهایی شدن مراحل کار میباشد خیالتان را از هر لحاظ راحت کرده و نگران فعال بودن خود نباشید.
در پیامک گارانتی همه موارد مربوط به محصول و مدت گارانتی درج شده و از هر نظر تایید کار شماست
نحوه استفاده از گارانتی
برای استفاده از گارانتی بایستی شرایط آن را داشته باشد به طوری که در هنگام استفاده از دستگاه به هر دلیلی از کار کردن باز ۲۰۱۰ طبق دستورالعمل استفاده از محصول در دفترچه راهنما شامل گارانتی میشود اما اگر دستگاه از دست تان بیفتد و شکسته شود و یا شرایط دیگری که دستگاه را از گارانتی خارج کند دیگر شامل خدمات می‌شود و گارانتی ولی اگر دستگاه شامل گارانتی میشود بایستی به و وب سایت شرکت راسا الکتریک به نام فکر سرویس مراجعه کنید و در قسمت نمایندگی ها با توجه به سکونت شما شهر خودتان را انتخاب و نماینده تان را پیدا کنید با در دست داشتن کارت گارانتی و فاکتور خرید به نماینده مراجعه کنید و در صورتی که اگر در شهر شما نماینده موجود نباشد با شماره شرکت تماس گرفته و راهنمایی خواهید شد.
اتمام گارانتی
اگر دستگاه شما دچار مشکل شود و زمان گارانتی محصول به اتمام رسیده شما به عنوان یک مشتری از اعضای خانواده بزرگ فکر در ایران تا ده سال شامل خدمات پس از فروش خواهید شد به طوری که با مراجعه به نماینده شرکت در شهر محل سکونت خود می توانید پرداخت هزینه‌های لازم است تعمیرات و قطعات مصرفی استفاده کنید و دستگاه خود را مثل روز اول نو و تازه کنید شرکت تهران الکتریک همراه در کنار شما در لحظات سخت زندگی تان همراه و در هنگام مشکل پیش آمده برای شما خریداران عزیز پشتیبان و یاور شما خواهد بود و از خدمات شرکت می توانید استفاده کامل را ببرید و لذت یک برند اصلی با خدمات پس از فروش عالی و ممتاز را در سراسر کشور تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =