کیفیت محصولات فکر در چه سطحی است؟

شرکت فکر سعی دارد تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا همچون هوش مصنوعی و … محصولاتی با کیفیت عالی را تولید کند. تا هر ساله بتواند جزو بهترین برندها هم در کیفیت و هم در طراحی و دیزان باشد. بدین صورت رضایت مشتریان سخت پسند را نیز به خود جلب کرده است.

آیا محصولات این شرکت گارانتی دارد؟

بله؛ کلیه محصولات فکر در این فروشگاه دارای گارانتی فکر سرویس متعلق به شرکت راسا الکتریک می باشد. راسا الکتریک تنها شرکت معتبر برای گارانتی محصولات و نماینده انحصاری شرکت فکر آلمان در ایران می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه ی گارانتی به وب سایت www.fakirservice.com مراجعه فرمائید.

آیا امکان تعویض یا برگشت کالا وجود دارد؟

خیر مگر در شرایطی که کالای ارسالی برای شما خود دارای مشکل فنی باشد.

آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد، پس در هنگام انتخاب و خرید جنس دقت بفرمائید.

هزینه ی ارسال محصول به چه صورت می باشد؟

کلیه ی محصولات این فروشگاه با پست ارسال می شود و هزینه ی پست محصول بر عهده ی مشتریان عزیز می باشد. در صورت تمایل مشتری امکان ارسال با تیپاکس نیز وجود دارد، که در این صورت بسته ی ارسالی سریع تر به دست مشتری می رسد. منتهی هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری می باشد.

امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله در شرکت فکر امکان خرید کلیه ی اجناس به صورت تکی و عمده وچود دارد.

آیا این وب سایت، درگاه پرداخت بانکی دارد؟

بله، به همین دلیل  مشتریان گرامی با خیال راحت می توانید از طریق درگاه پرداخت رسمی بانک وجه خود را واریز نمائید.

امکان سفارش تلفنی هم دارید؟

بله ، شما از طریق شماره های موجود در قسمت تماس با ما در ساعت ۸ الی ۲۱ می توانید تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید و یا از طریق واتس آپ با فروشندگان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را از همین طریق ثبت کنید.

نحوه ی ارتباط با فروشگاه به چه صورت است؟

برای ارتباط با پشتیبانی میتوانید از چند طریق اقدام به تماس فرمایید – روش اول به فوتر وبسایت مراجعه کنید در آنجا کلیه شماره ها و آدرس دفاتر موجود درایران ذکر شده – در روش دوم میتوانید از طریق ایکن های شبکه های اجتماعی  با کلیک بر رویه آن ها اقدام به تماس و ارتباط فرمایید – در روش سوم ایکن های موجود در صفحه اصلی نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته و تماس – با کلیک بر رویه آن ها به صورت هوشمند به پشتیبانی وصل خواهید شد.

آیا امکان دارد کالایی که سفارش داده ایم  ناموجود باشد؟

خیر، کلیه ی اجناس در صورت ناموجود بودن سریعا در سایت نمایش داده می شود و امکان ندارد کالاهای ناموجود در سایت به صورت موجود نمایش داده شود.

قیمت های وب سایت به روز هستند؟

بله تمامی قیمت های وب سایت به روز می باشند.

امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله تا زمانی که سفارش شما بسته بندی نشده باشد امکان لغو کردن سفارش وجود دارد. اما پس از بسته بندی و ارسال امکان لغو کردن وجود ندارد.

پرداخت هزینه در محل هم دارید؟

فعلا این امکان فقط در شهر تهران امکان پذیر است. در این روش سفارش شما از طریق پیک ارسال می شود. و شما باید در ابتدا یک سوم مبلغ کل را به عنوان بیعانه پرداخت کنید و مابقی را درب منزل پس از تحویل گرفتن پرداخت می نمائید. توجه داشته باشید که در این روش هم هزینه ی ارسال با پیک نیز بر عهده ی مشتری می باشد.

امکان خرید به صورت قسط را دارید؟

خیر فعلا چنین امکانی درشرکت نداریم.

وب سایت نماد اعتماد الکترونیکی دارد؟

بله، نماد اعتماد الکترونیکی یک مجوز است که از طرف وزرات صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه های آنلاینی داده می شود که تمامی موازین قالنونی را رعایت می کنند. پس وب سایت هایی که دارای چنین نمادی هستند، زیر نظر وزارت صنعت و معدن فعالیت می کنند که مرتبا فعالیت آن ها بررسی می شود. و در صورت مشاهده ی کوچکترین تخلفی به راحتی می توانید از همین طریق، شکایت خود را پیگیری نمائید.

برای خرید باید حتما در سایت عضویت داشته باشیم؟

بله، چون برای ارسال کالا، اطلاعات شما نیاز است. پس هنگام ثبت اطلاعات خود حتما آدرس و شماره تماس خود را درست و دقیق وارد کنید تا در هنگام ارسال سفارش شما هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

امکان دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی وجود دارد؟

بله، هنگامی که در سایت عضو می شوید، یک پنل کاربری برای شما ایجاد می شود و شما از طریق همین پنل می توانید به کلیه ی اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید اطلاعات وارد شده ی خود را نیز در این قسمت ویرایش کنید.